loading...
اموزش html & php اسان|Php-Html.rzb.ir
حامد بازدید : 470 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

Microsoft Office Word 2007 246x300 دانلود رایگان نسخه قابل حمل آفیس  Microsoft Office Word 2007

Microsoft Office 2007 Blue Edition Sp2 کامل ترین مجموعه نرم افزاری در زمینه آفیس  و ابزارهای موجود برای ویرایش انواع اسناد بی شک Microsoft Office است. بسته ی نرم افزاری فوق العاده قدرتمندی که شاید امروزه خیلی از کاربران در سراسر دنیا نتوانند بدون آن کارهای روزمره خود را انجام دهند.  نسخه 2007 آین مجموعه نرم افزاری پس از عرضه با حجمه ی گسترده ای از محبوبیت و دریافت رو به رو شد به طوری که امروزه بیشتر کاربران آن را به دلیل واسط کاربری متفاوت و نویی که عرضه نمود انتخاب کرده اند. در زمان ارائه این نوع طراحی تقریبا بی نظیر بود. البته با توجه به این که قرار است در چند ماه آینده و در سال 2010 نسخه ی جدید این مجموعه عرضه شود باید منتظر بمانیم تا ببینم آیا نسخه 2010 هم به اندازه نسخه 2007 موفق عمل خواهد کرد یا خیر.
نسخه 2007 این مجموعه نرم افزار بدون نیاز به هیچ گونه سریال نامبر را کرک خاصی هم اکنون در اختیار شما بوده و می توانید به سادگی آن را دریافت کرده و از امکانات آن نهایت استفاده را ببرید.

 

حامد بازدید : 1176 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/cs5met.jpg

دانلود  رایگان فتوشاپ Adobe Photoshop CS5 Extended ME با پشتیبانی از زبان فارسی


در Photoshop CS5 ویرایش تصویر مجددا تعریف شده است، این بار تمرکز بیشتر روی عکاسی است. اکنون 20 سال است که فتوشاپ در حال تکامل روز افزون است و طی این تلاش ها CS5 نه تنها تغییرات چشم گیری بکرده است، بلکه انقلابی در عرصه ی ویژگی های نو و جدید نیز به همراه دارد که هر کاربری را با این امکانات راضی نگه می دارد. اگر تا به حال سری به وِیژگی های جدید این نرم افزار شگفت انگیز مانند Content Aware Fill و Puppet Warp نزده اید .

در زیر پیشرفت هایی را که شرکت Adobe بر اساس خواست و باز خورد بدست آمده از کاربران به آنها دست پیدا کرده ذکر شده است:

-مقدار پیش فرض Shadows/Highlights از 50% به 35% تغییر داده شده است.
- امکان حرکت دادن یک ناحیه انتخاب شده در حالیکه لایه ی آن خاموش است.
- گزینه ی Neutral Density از منوی Gradient Picker presets قابل دسترسی و استفاده است.
- پشتیبانی از حالت کشیدنی on/off روی کامپیوترهای Mac و در Microsoft Windows 7.
- امکان پاک کردن همه ی لایه های خالی از طریق یک دستور یا فرمان.
- یک دکمه ی Straighten روی نوار تنظیمات ابزار خط کش .
- یک گزینه ی Close All Open Images Without Saving.
- یک گزینه ی Save As برای به عنوان پیش فرض درون فلدری که شما آخرین بار تصویری را در آن ذخیره کرده اید.
- امکان drag /drop کردن یک فایل به سند باز فتوشاپ برای ایجاد یک لایه ی جدید.
- چندین تغییر در تنظیمات فیلتر Lens Correction.
- یک کنترل کننده ی Cache Tile Size جدید در اجرای بخش پنجره ها
- Zoom in و out با یک ابزار جدید.
- گزینه های آماده برای تنظیمات همزمان Cache Tile Size و Cache Levels.
- امکان استفاده از keystrokes (فشردن حرف ابتدایی فیلد مورد نظر) برای تنظیم کردن مقادیر در فیلدها در پنل های Adjustments
- افزایش سرعت اجرا تا 50 درصد در هنگام وارد کردن فایل های OBJ
- انتخاب سریع تر رنگ مورد نیاز با ابزار eyedropper با اضافه شدن امکان جدید
- اضافه شدن ابزارها، براش ها، swatcheها، shapeها، گرادیانت ها، style ها پیش فرض جدید.
- اضافه شدن شکل پنجره و در به لیست مش ها
- گزینه ای برای تغییر دادن opacity چندین لایه ی انتخاب شده.
- امکان ساخت یک ماسک از فضای شفاف یا transparent یک لایه.
- سریع تر و راحتر شدن کار با ابزار با HUD به عنوان نمونه برداشتن سریع تر رنگ
- ذخیره تنظیمات چاپ به همراه تصویر در هنگام ذخیره نمودن تصویر برای اعمال سریع تر چاپ در دفعات بعدی
- ارتقا کار نرم افزار در حین استفاده از پرینتر ها
- تنظیمات سفارشی شده ی چاپ می تواند به عنوان بخشی از یک Photoshop Action ضبط شود.
- نمایش خطوط راهنما یا همان grid در زمان استفاده از ابزار Crop.
- لایه های group می توانند بیشتر از 5 سطح شوند.
- فرمان های جدید Paste Outside و Paste Inside به جای گزینه ی Paste In Place در مسیر Edit > Paste Special menu قرار دارند.
 

در ادامه ی مطلب میتوانید توضیحات کامل را مطالعه کرده و این مجموعه ی بی نظیر را دانلود کنید . 

 

حامد بازدید : 34187 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Adobe Captivate 5.5

Adobe Captivate 5.5 نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت آموزش های چند رسانه ای می باشد که با توجه به امکانات گسترده و ابزارهای مختلف موجود در آن کاربران می توانند بسیاری از نیازهای خود را در این زمینه برطرف نمایند. به کمک این ابزارها کاربران می توانند آموزش های خود را به صورت تصویری آماده سایز نموده و یا دوره های آموزشی را با قوانین مربوط به خود برای کاربران ارائه نمایند. قابلیت پرسش از کاربران دوره ها و طراحی امتحانات مجازی از ویژگی های دیگر این نرم افزار می باشد. این نرم افزار قدرتمند با ویژگی ها و ابزارهای فراوان یکی دیگر از تولیدات کاربردی کمپانی بزرگ نرم افزاری یعنی شرکت Adobe می باشد.

حامد بازدید : 858 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

کتاب آموزشی ویژوالبیسیک ویژوالبیسیک سورس گذر دانلود ویژوالبیسی6 دانلود ویژوال استدیو 6 دانلود نرم افزار ویژوالبیسیک 6 نسخه کامل دانلود نرم افزار ویژوال بیسیک دانلود نرم افزار VisualBasic6 دانلود آموزش تصویری ویژوالبیسیک برنامه نویسی برنامه نویس آموزش ویژوالبیسیک آموزش سی شارپ آموزش برنامه نویسی VisualBasic ,دانلود نرم افزار ویژوالبیسیک 6 نسخه کامل

ویژوال بیسیک چیست ؟

ویژوال بیسیک توسعه یافته زبان برنامه‌نویسی بیسیک می‌باشد. بیسیک توسط پروفسور جان کمنسی و توماس کرتز از کالج دارتموث برای نوشتن برنامه‌های ساده ایجاد شد. طراحی آن از اواسط دهه ۱۹۶۰ آغاز گردید. ویژوال بیسیک تا نسخه ۳ به صورت ۱۶ بیتی بود. از نسخه ۵ به بعد فقط ویرایش ۳۲ بیتی آن ارائه شد. (نسخه ۴ هم به صورت ۱۶ بیتی و هم به صورت ۳۲ بیتی عرضه شده بود.)
ویژوال بیسیک از نسخه ۶ به بعد بر پایه چارچوب دات‌نت (NET.) ارائه شد. اگر چه با ظهور ویژوال بیسیک دات نت اکثر برنامه‌نویسان ویژوال بیسیک ۶ به آن گرویدند، ولی نسخه ۶ همچنان طرفداران ویژه‌ی خود را دارد.
ویژوال بیسیک برای توسعه سریع نرم افزار (RAD یا Rapid Application Development) بر پایه رابط گرافیگی کاربر (GUI یا Graphical User Interface) توسعه داده شد. دسترسی آسان و سریع به پایگاه دادهها با استفاده از DAO ،RDO یا ADO و ایجاد کنترل‌های اکتیو ایکس از جمله مواردی هستند که این زبان را برای RAD مناسب کرده‌اند.
برنامه‌نویسی در ویژوال بیسیک به صورت رخدادگرا می‌باشد. در برنامه‌نویسی تجاری، ویژوال بیسیک جز محبوب‌ترین‌ها است. بنابه آماری که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد، ۵۳٪ از برنامه‌های تجاری با استفاده از این زبان تولید شده‌ اند.که گروه نرم افزار سورس گذر این مجموعه را برای شما به اشتراک گذاشته اند.برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

 

حامد بازدید : 368 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

در زمینه طراحی وب نرم افزارهای زیادی وجود دارد . اما همه آنها توانایی برآورده کردن تمام نیازهای وب نویسان را نداشته و عموما این افراد بدنبال نرم فزار حرفه ای در این زمینه هستند . تقریبا تمامی کسانی که در زمینه طراحی وب مشغول به کار هستند نام نرم افزار Macromedia Dreamweaver را شنیده اند . به جرات میتوان گفت این نرم افزار جز برترین ، قویترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای طراحی صفحات وب محسوب میشود .  این نرم افزار با قرار دادن امکاناتی فوق العاده و منحصر به فرد به طراحان و آسانی در بکار بردن هر یک از ابزارها توانسته است محبوبیت زیادی را کسب کند . از جمله قابلیت های این نرم افزار حفظ طراحی های شما در قالب استاندارد های جهانی طراحی است که با این قابلیت طراحی های شما بصورت کاملا استاندارد خواهد شد . همچنین این نرم افزار دارای بخش های آموزشی زیادی هم هست که به شما در بکار بردن ابزارهای گوناگون کمک میکند . با Macromedia Dreamweaver 8.0.2 شما دیگر نیازی به نوشتن کدهای طولانی قراردهی فایل های مختلف عکس ، ویدئو ، فلش یا … ندارید و نرم افزار بصورت خودکار و تنها با چند کلیک اینکار را برای شما انجام میدهد . از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به توانایی ویرایش و ساماندهی فایل های CSS ، پشتیبانی از فایلهای XML و تمامی فرمت های موجود و … اشاره کرد .

 

Macromedia Dreamweaver طراحي آسان و حرفه اي وب سايت با Macromedia Dreamweaver 8.0.2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام زبان از همه لحاظ بهتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 336
  • باردید دیروز : 736
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,072
  • بازدید ماه : 1,072
  • بازدید سال : 68,016
  • بازدید کلی : 138,894